خانه / اخبار انجمن / انجمن صنفی تولیدکنندگان محصولات سبک ساختمانی مقررات ملی ساختمان مبحث ۱۸ و ۱۹ را اجرایی می کند

انجمن صنفی تولیدکنندگان محصولات سبک ساختمانی مقررات ملی ساختمان مبحث ۱۸ و ۱۹ را اجرایی می کند

عضو هیات مدیره انجمن صنفی تولیدکنندگان عایق صوتی گفت: انجمن صنفی تولیدکنندگان محصولات سبک ساختمانی اجرا کننده مقررات ملی ساختمان مبحث ۱۸ و ۱۹ است.

امیر علوی در گفت و گو با سازه نیوز اظهار کرد: انجمن صنفی تولیدکنندگان محصولات سبک ساختمانی حدود ۶ ماه با صدور مجوز از وزارت کشور فعالیت خود را آغاز کرده است و در واقع اجرا کننده مقررات ملی ساختمان مبحث ۱۸ و ۱۹ خواهد بود.

وی ادامه داد: کار انجمن صنفی تولیدکنندگان محصولات سبک ساختمانی این است که از صنف تولیدکنندگان محصولات عایق و سبک در ایران و همچنین از حقوق مصرف کنندگان محصولات سبک و عایق در ایران حمایت کند.

عضو هیات مدیره انجمن صنفی تولیدکنندگان محصولات سبک ساختمانی خاطر نشان کرد: با توجه به تخلفات ساختمانی و غیراصولی که در حال حاضر در کشور انجام می شود هدف این انجمن این است که بتواند حقوق مصرف کنندگان محصولات را کنترل ، نظارت و رعایت کند.

وی در رابطه با برقراری ارتباط با نظام مهندسی ساختمان گفت: هدف ما ارتباط بیشتر با نظام مهندسی های کل کشور است که در این راستا شروع به رایزنی کرده ایم  و بزودی در خوزستان همایش ها و کلاس های آموزشی در این خصوص برگزار می کنیم.

علوی عنوان کرد: رسالت اصلی این انجمن در واقع  این است که مقرراتی ملی تا به حال وضع شده ولی متاسفانه توسط مهندسان و مراجع ذی صلاح اجرا نمی شود را اجرایی کند.

وی در پایان اظهار کرد: با وزارت مسکن و شهرسازی، سازمان ملی استاندارد و سازمان تحقیقات مسکن تعاملاتی را برقرار کرده ایم.

منبع سازه نیوز